Äntligen kan jag ladda upp mina gåprator igen. Eftersom jag nu har kommit tillbaka till Sverige! Den kinesiska brandväggen är imponerande mäktig och jag orkad einte mecka med inställningar för att kunna ladda upp stora filer till Substack som tyvärr är spärrat. Facebook och liknande går dock bra att nå med VPN.
Det kommer flera inspelade gåprator nu de närmaste dagarna från Wuhan och Shanghai.
Här pratar jag om besök på elbilsfabrik, robotföretag och föredrag om den senaste femårsplanen.
Här kommer bilderna från powerpointen. Tror dessvärre de hamnade lite huller om buller. Om ni vill ha powerpointen eller i pdf får ni höra av er!












































































